Jak zwrócić buty z DeeZee?


Jak zwrócić buty z DeeZee?
Jak zwrócić buty z DeeZee?

DeeZee to jedna z polskich marek, która od wielu lat sprzedaje buty oraz dodatki na rodzimym, ale nie tylko rynku. Klientki, które korzystają ze sklepu, chwalą sobie ogromny wybór modeli i rozmiarów obuwia. Kuszą także częste promocje oraz przystępne ceny. Marka wie, że w przypadku ubrań i obuwia kupowanego na odległość mogą zdarzyć się zwroty, wiadomo nie każdy but o rozmiarze 40 jest sobie równy. Dlatego cała procedura reklamacji i zwrotów jest dość szybka, prosta i intuicyjna.


W skrócie

  • ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    • przeczytaj uważnie
    • wydrukuj oświadczenie
  • REKLAMACJA TOWARU
    • przeczytaj uważnie
    • wydrukuj protokół
  • Dostarczenie towaru do magazynu
  • Reklamacja – co dalej?
    • przeczytaj

Odstąpienie od umowy w DeeZee.pl

Na dostąpienie od umowy w DeeZee mamy aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki z naszymi zakupami. Odstąpienie może nastąpić bez podania przyczyny. Formularz rezygnacji z kupna towaru znajduje się na papierowej fakturze, którą znajduje się w paczce. Jeśli z jakiegoś powodu nie mamy faktury to tan sam formularz znajduje się tutaj – wzór dokumentu odstąpienia do umowy w DeeZee.

Jak sugeruje sklep, przesyłkę należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć. O zabezpieczeniu wysyłanych towarów przeczytasz na naszym blogu. Przygotowaną paczkę trzeba wysłać na adres:

DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina

Uwaga: Aby szybko nadać przesyłkę, zamów kuriera klikając w przygotowany przez nas formularz. Wystarczy, że dodasz swoje dane osobowe, wydrukujesz list przewozowy i przekażesz pudełko w ręce kuriera. Gdy dotrze ono do DeeZee, to w terminie do 14 dni otrzymasz zwrot środków.

Uwaga 2: DeeZee nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem, “e-przesyłki” lub paczek wysłanych do Paczkomatu. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki przez magazyn otrzymamy ze sklepu wiadomość e-mail z powiadomieniem rozpoczęcia procedury zwrotu.

Uwaga 3: Wymiana towaru w DeeZee.pl podlega tej samej procedurze, jak odstąpienie od umowy z tą małą różnicą, że po odesłaniu zamówienia należy złożyć nowe i wybrać interesujące nas produkty. Za nowe zamówienie należy dokonać płatności. Za odesłane towary środki zostaną zwrócone nam w terminie do 14 dni.

Reklamacja towaru z DeeZee.pl

Jeśli towar zakupiony w DeeZee okaże się wadliwy, to możemy odesłać go do sklepu w celu naprawy, wymiany lub zwrotu. Pierwszym krokiem jest wypełnienie tego formularza – zwroty i reklamacje DeeZee.pl. Następnie towar należy odesłać na ten sam adres, co produkty zwracane, czyli:


DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina

Gotowy formularz nadania praczki kurierskiej znajduje się tutaj.

Reklamacja – co dalej?

Po odesłaniu produktu do sklepu należy poczekać na wymianę towaru lub zwrot środków co przeważnie trwa maksymalnie do 14 dni, od momentu dostarczenia przesyłki do magazynu DeeZee.pl. Zawsze można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu sprawdzenia statusu reklamacji. Można zrobić to mailowo pod adresem deezee@deezee.pl, lub telefonicznie pod numerem 534 644 447 (Infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-19.00).