Sklepy Sephora znajdują się w wielu polskich centrach i galeriach handlowych, to obok sklepów Douglas druga drogeria, która kojarzy się z markami premium. Sephora posiada także własny sklep internetowy, w którym kupimy kosmetyki, produkty do makijażu i wiele akcesoriów. Jeśli jednak jakiś produkt, który zakupimy, nie spełnia naszych oczekiwań lub dotrze do nas uszkodzony, to możemy go zwrócić lub reklamować. Jak zrobić to szybko i bezproblemowo? Wystarczy, że skorzystasz z naszego przewodnika.
Rezygnacja z zakupów w Sephora.pl
W tej drogerii internetowej mamy aż 30 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Jednak ważne jest, aby pamiętać, że tutaj obowiązują trochę inne zasady zwrotów niż na przykład w przypadku elektroniki.
Uwaga: Zamówione towary muszą być nienaruszone, w stanie, w jakim je wysłano, w firmowym opakowaniu, z akcesoriami, próbkami i miniaturkami produktów, otrzymanymi prezentami oraz z dokumentami zamówienia. Do paczki należy dołożyć także formularz zwrotu, który dołączony jest do każdej przesyłki. Jeśli go nie posiadamy jest on dostępny pod tym adresem – Sephora formularz zwrotu.
Oznacza to, że jeśli w opakowaniu znalazły się także sample towarów, a już zostały one użyte, to produkty nie mogą zostać zwrócone. Pełne warunki i regulamin sprzedaży dostępny jest na stronie Sephora – warunki sprzedaży.
Gdzie oddać zakupy z Sephora?
Zwrot towarów może odbyć się w jedne z drogerii Sephora na terenie całego kraju (jeśli towar kupiony był w dowolnej placówce stacjonarnej). Osoby, które kupiły produkty online, muszą zwracane produkty odesłać na adres:
Logwin – SEPHORA
Tulipan Park Warszawa
Aleja Katowicka 66
05-830 Nadarzyn
POLSKA
Uwaga: Gotowy formularz zamówienia kuriera po przesyłkę znajduje się tutaj. Wystarczy tylko uzupełnić go o nasze dane osobowe. Kurier odbierze przesyłkę nawet tego samego dnia. Usługa ta jest tania i nie wymaga podpisania żadnej umowy.
Uwaga 2: Pamiętajmy, aby przesyłkę dobrze zabezpieczyć tak, aby nic nie uszkodziło się w transporcie. Poradnik o tym, jak zapakować kosmetyki i inne produkty znajduje się tutaj.
Uwaga 3: Pod ten adres należy także wysyłać paczki z towarami wysyłanymi do reklamacji, czyli uszkodzonymi podczas transportu lub posiadającymi wady ukryte.
Kiedy paczka ze zwrotem trafi do magazynu Sephora pracownicy sklepu sprawdzą czy spełnia wszelkie wymogi zwrotu. Czyli czy w pudełku znajdują się wszystkie produkty w stanie fabrycznym oraz gratisy, jeśli zostały wysłane. Jeśli tak, to do 14 dni sklep zwraca nam pieniądze za zakup.
Jak zwrócić Karty Podarunkowe z Sephora
W przypadku Kart Podarunkowych obowiązują trochę inne procedury reklamacyjne. Po pierwsze na dostąpienie od umowy mamy 14 dni, a nie 30 jak w przypadku kosmetyków.
Uwaga: Kartę można zwrócić jedynie w przypadku gdy środki na niej skumulowane nie zostały wydane częściowo lub w całości. Oznacza to, że jeśli za pomocą karty zostały zakupione już jakieś produkty i nawet jeśli pozostały na niej środki, to nie można jej już zwrócić.
Karty należy odsyłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienie od umowy (do pobrania tutaj) na adres:
Sephora Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 92,
00-807 Warszawa
Aby zamówić kuriera, który odbierze kartę do zwrotu, wystarczy wypełnić poniższy formularz. Przesyłka zostanie odebrana z dogodnego dla Ciebie adresu, niezależnie czy będzie to miejsce zamieszkania, czy też adres Twojej pracy.
Niezależnie, czy oddajemy kartę czy też kosmetyki. Sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy za dokonany zakup. 14 dni to także ustawowy czas na odpowiedź na naszą reklamację. Po prostu musimy uzbroić się w cierpliwość.