Ważne zmiany w naszym serwisie


Nowy serwis
Nowy serwis

Po wielu miesiącach ciężkiej pracy naszego zespołu niektórym z Was z dumą prezentujemy nową odsłonę serwisu KurJerzy.pl. Napisaliśmy go całkiem od nowa dlatego wiele jego mechanizmów działa nieco inaczej niż dotychczas. Zbudowaliśmy narzędzie proste, szybkie i intuicyjne, które w mgnieniu oka przeprowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.

Poniżej w skrócie opisałam najważniejsze zmiany, które wprowadziliśmy w prezentowanej wersji.

Obliczanie cen, nowe tańsze przesyłki
Wprowadziliśmy całkowicie nowy algorytm obliczania ceny w oparciu o wagę. Zastąpił on wcześniej zdefiniowane produkty w cenniku np. UPS Standard 5kg, DHL Express 10kg itd. Dodaliśmy tańsze, nowe wagi oraz rodzaje produktów, dzięki temu spadła cena większości przesyłek.

Porównanie i wybór kuriera
Można go dokonać na każdym etapie tworzenia przesyłki, a nie wyłącznie na początku zamówienia jak to ma miejsce w aktualnej wersji.

Faktury
Wystawiane będą tylko jeden raz w miesiącu i obejmą wszystkie płatności dokonane w tym okresie.

Wybór formy płatności
Wzorem dużych serwisów ecommerce stronę wyboru banku przenieśliśmy do naszego serwisu. Pozwoliło to zachować spójność i przyspieszyć cały proces.

Szablony przesyłek
Zalogowani użytkownicy mogą utworzyć szablony przesyłek, aby zaoszczędzić swój cenny czas podczas składania zamówień.

Wygląd i szybkość
Nowy serwis jest prosty oraz intuicyjny. Jedna strona zastąpiła cztery strony poprzedniego procesu składania zamówienia.

Szczegóły przesyłki
Na jednej stronie umieściliśmy wszystkie informacje dotyczące zamówienia oraz aktualny status przesyłki oraz datę planowanego jej odbioru.

Urządzenia mobilne
Od teraz nasza strona wyświetla się i działa prawidłowo nawet na telefonach z niewielkim ekranem. Treści prezentowane w serwisie dopasowują się również do aktualnego okna przeglądarki.

Liczymy, że pozytywnie przyjmiecie całkiem nowego Kura Jerzego!
Staraliśmy się bardzo, aby nowy serwis działał bezbłędnie, jednak jeśli zauważycie jakiegoś robaczka to prosimy o kontakt z obsługą. Z góry dziękujemy 😉