Serwis do zamawiania usług kurierskich KurJerzy.pl świętuje 10-lecie istnienia. To dekada szybkiego rozwoju, coraz bardziej ambitnych projektów, konsekwentnego budowania pozycji w internecie i rosnące regularnie grono klientów.
Był styczeń 2010 r. Świat zachwycał się “Avatarem”, a w Dubaju oddano do użytku Burj Khalifa. Wtedy – przed dokładnie dekadą – startował projekt KurJerzy.pl – jedna z pierwszych porównywarek cen kurierskich w Polsce. Po dziesięciu latach nasza marka jest jednym z najsilniejszych graczy na rynku obsługując zamówienia sklepów internetowych, firm oraz klientów prywatnych.
Kiedy KurJerzy.pl rozpoczynali działalność w internecie, projekt był niewielki i raczkował. Dziś to marka współpracująca z największymi podmiotami kurierskimi w Polsce. Zapewnia obsługę zamówień krajowych i zagranicznych. Umożliwia zarówno porównanie aktualnych wycen kurierskich na każdy typ przesyłki, ale i szybkie zamówienie jej online wraz z opłatą – w efekcie pozwala na składanie zleceń wraz z pełną obsługą w trybie całkowicie internetowym.
Na sukces KurJerzy.pl i dziesięcioletnią aktywność na rynku usług kurierskich w Polsce składa się aktywna praca całego sztabu osób. Naszą ekipę tworzą zaangażowani specjaliści obsługi klientów, analitycy, profesjonaliści rynku IT dbający o prawidłowy przepływ danych czy osoby odpowiedzialne za kompleksowy marketing.
Jak branża kurierska zmieniła się w ciągu dekady?
10 lat na rynku to dla zespołu KurJerzy.pl wielka satysfakcja i radość wynikająca z tego, że praca nad Waszymi zamówieniami jest dla nas nie tylko profesją, ale i przyjemnością. Z każdym miesiącem serwisu obserwujemy bowiem nie tylko jak rośnie grupa klientów regularnie korzystających z naszych usług. Zauważamy również wszystkie zmiany w samej branży kurierskiej. To nie tylko wzrost znaczenia internetu w kontekście zamówień. Znaczące jest również to, jak zamawia się kuriera: nie brak klientów standardowych i lubiących kontakt telefoniczny, ale kluczowe są automatyzacja zleceń oraz zgłoszenia np. poprzez formularz lub czaty.
Spójrzcie nawet na sam serwis internetowy sprzed dokładnie 10 lat.
Jak bardzo zmienił się od strony wizualnej, prawda? I nie chodzi wyłącznie o to, że przed dekadą można było się nim podzielić nie tylko na Facebooku, ale i Naszej Klasie, co widać w prawym, górnym rogu…
Po dekadzie istnienia KurJerzy.pl branża kurierska zmieniła się nie do poznania. Internet nie jest eksperymentem, a stał się standardem – naturalną formą zamówienia przewoźnika. Pojawiają się coraz nowsze opcje zapewniane również przez porównywarkę: od indywidualnego wyliczenia kosztów wysyłki generowanej przez automat – tu wyrazy uznania dla zespołu programistów KurJerzy.pl – po zamawianie coraz nowszych usług dodatkowych.
Ze wspomnieniem tego, jak bardzo dekada zmieniła KurJerzy.pl życzymy Wam – i sobie – wielu udanych przesyłek przez kolejne lata. I już jesteśmy ciekawi, jakie wrażenia przyniesie nam – i Wam – kolejnych 10 lat z KurJerzy.pl.