FedEx Fulfillment – nowe rozwiązanie dla sprzedawców
FedEx Supply Chain (jednostka należąca do spółki FedEx), ogłosiła 7 lutego uruchomienie platformy FedEx Fulfillment. To rozwiązanie dla rynku e-commerce, które ma pomagać małym i średnim firmom realizować zamówienia z wielu kanałów, w tym stron internetowych i targowisk (typu eBay). Korzystanie z platformy Fulfillment, pozwala właścicielom sklepów mieć pełny wgląd w dostępne usługi i nimi zarządzać, śledzić ruch przedmiotów, zarządzać zasobami. Powstała platforma umożliwia także prognozowanie popytu.
Kupujący online dużym zaufaniem obdarzają przedsiębiorców, którzy oferują ekspresowe opcje wysyłek, prostą formę zwrotów, przyjazną obsługę klienta i elastyczne opcje dostawy. Dlatego amerykańska firma kurierska postanowiła wesprzeć przedsiębiorstwa w kwestii transportu najnowszymi rozwiązaniami logistycznymi obejmującymi magazynowanie, pakowanie, transport i zwroty. Wszystko to jest możliwe dzięki zintegrowanemu łańcuchowi dostaw.
Dzięki FedEx Supply Chain sprzedawcy mogą skupić się mniej na logistyce, a bardziej na rozwoju swoich firm.
FedEx Supply Chain Services oferuje przedsiębiorstwom kompleksowy pakiet zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w tym magazynowanie, dystrybucję, transport, rozwiązania dla handlu elektronicznego oraz opcje zwrotów. Wykorzystuje przy tym istniejące globalne sieci transportowe i informacyjne FedEx. Oferta dostępna jest dla klientów w Ameryce Północnej, Południowej, Europie i Azji.
Źródło: FedEx