Zbyt długi czas dostawy często odstrasza kupujących prze internet (tak uważa 58% badanych). Równie ważne jest terminowe doręczenie, zdaniem 43% klientów opóźnienia w doręczeniu przesyłki powodują, że rezygnują oni z ponownego zakupu od tego samego sprzedawcy. Stąd też niedawno wprowadzone udogodnienia, twierdzi Pavel Adamovsky, dyrektor generalny UPS Polska.
Firma UPS ogłosiła ponad miesiąc temu (6 grudnia 2016 roku), że rozszerza swoje usługi ekspresowe w Polsce. Dzięki wprowadzeniu wcześniejszych godzin dostawy do ponad 25 tysięcy kodów pocztowych, udało się skrócić czas doręczeń przesyłek. By zrealizować ten cel należało zmienić i udoskonalić obowiązującą zasadę dostarczenia przesyłek do końca dnia roboczego. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, przesyłki UPS Express® będą od teraz docierały do odbiorcy przed godziną 10:30 (dotyczy 18 282 kodów pocztowych) w ten sposób dotychczasowy czas dostawy skróci się o 90 minut. Do pozostałych miejscowości należących do 10 142 kodów pocztowych, przesyłki dostarczane będą przed południem, za pośrednictwem usługi UPS Express Saver®. Oznacza to wcześniejszą niż poprzednio dostawę o 4 godziny. Natomiast 11 805 kodów pocztowych w Polsce otrzyma przesyłki przed godziną 14:00.
Tym sposobem polskie przedsiębiorstwa, korzystające z usług firm kurierskich są w stanie spełniać oczekiwania klientów zapewniając im szybszą dostawę za przystępną cenę. Poza tym firma inwestuje w rozwój infrastruktury w Europie, do 2019 roku ma w planach przeznaczyć na to miliard dolarów.
Źródło: UPS