UPS Small Business Program w Kanadzie
Firma UPS przeprowadziła badania* w Kanadzie wśród przedsiębiorców prowadzących niewielką działalność. Według uzyskanych danych 76% preferuje bezpośredni kontakt z przedstawicielem, który posłuży im wsparciem i poradą.
Ciągły rozwój nowych technologii zmienił sposób dokonywania zakupów przez konsumentów i dzisiaj możemy kupić niemal wszystko za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z badania nie zmienił jednak podejścia kanadyjskich przedsiębiorców, którzy wciąż cenią sobie osobiste kontakty przy współpracy.
Spośród badanych, 27% chciałoby skontaktować się z obsługą przez telefon, podczas gdy 26% woli kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, natomiast 23% woli czat online. Wyniki jasno mówią o konieczności inwestowania w obsługę klienta, szczególnie kontakt bezpośredni.
Firma UPS w Kanadzie rozpoczęła Small Business Program w 2013 roku. Objęci programem przedsiębiorcy mieli dostęp do doświadczonego zespołu doradców. Próbowali oni zrozumieć ich potrzeby biznesowe i omawiali dostosowywanie rozwiązań do ich potrzeb. Przedsiębiorcy otrzymali także zniżki na usługi UPS.
*Badania UPS Small Business Program zostały przeprowadzone w Internecie w dniach 27 września – 27 października 2016. Ankiety zostały wysłane do 5,810 uprawnionych przedsiębiorców, którzy mieli konta UPS Small Business, a wyniki są oparte na próbie 470 osób.
Źródło: UPS