Mall.pl to internetowy dom handlowy, który ma w swojej ofercie ponad 80 tysięcy produktów z różnych kategorii. Znajdziemy tam wszystko: zaczynając od AGD, a kończąc na motoryzacji. Dzięki dobrej obsłudze klienta i często atrakcyjnym ofertom jest to sklep, który od lat istnieje na rynku i buduje swoją markę. Jak w wielu innych sklepach także w tym możemy odstąpić od umowy lub zwrócić wadliwy produkt.
Jak zrezygnować z zakupów w Mall?
Jeśli zdecydujemy się na zwrot towaru bez podania przyczyny, na co pozwala nam obecne prawo konsumenckie, to na rezygnację z zakupów mamy 14 dni od momentu otrzymania towaru. Aby tego dokonać, potrzebujemy wykonać następujące czynności:
- wydrukować i następnie wypełnić – oświadczenie o odstąpieniu klienta od umowy sprzedaży;
- przywrócić towar do stanu pierwotnego – oznacza to, że jeśli produkt był użyty w celu jego sprawdzenia, to należy go zapakować we wszystkie folie i kartony, jeśli się zabrudził doprowadzić do stanu sprzed używania. Jeśli tego nie zrobimy, to może się okazać, że otrzymamy zwrot pieniędzy pomniejszony o poziom zużycia produktu;
- zapakować paczkę – włożony do oryginalnego opakowania należy dobrze zabezpieczyć i opakować, aby nic nie uszkodziło się w podróży. O tym, jak zabezpieczyć przesyłkę przeczytasz na naszym blogu.
Odpowiednio przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:
NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86
51-166 Wrocław
Uwaga: możecie skorzystać z przygotowanego przez nas formularza zamówienia kuriera, który odbierze paczkę. Wystarczy wypełnić go danymi osobowymi i przekazać przesyłkę do nadania. Paczka dotrze do magazynu Mall nawet następnego dnia. Wszystko szybko, tanio i bez konieczności podpisywania żadnych umów.
Po otrzymaniu przesyłki magazyn weryfikuje towar oraz sprawdza, czy formularz zawiera wszelkie potrzebne do zwrotu pieniędzy dane. Jeśli wszystko się zgadza, to do 14 dni sklep zwróci środki na nasz rachunek.
Uwaga 2: osoby mieszkające we Wrocławiu lub jego okolicach mogą paczkę dostarczyć osobiście pod powyższy adres.
Reklamacje i zwroty w Mall.pl
Kupując w Mall, nie trzeba się obawiać, że w przypadku awarii pozostaniemy sami z problemem. Jeśli zakupiony produkt przestanie działać, sklep zapewnia szybką naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
W przypadku reklamacji oraz zwrotów w pierwszej kolejności należy skontaktować się z działem obsługi klienta Mall, który opowie, jakie dokładnie procedury muszą zostać wykonane, aby towar zwrócić. Wszystko dlatego, że reklamować towary można na kilka sposobów:
- w autoryzowanym serwisie lub serwis w domu – tylko w przypadku, gdy towar jest objęty gwarancją. Serwisy wymagają dokumentu zakupu towaru oraz podbitej karty gwarancyjnej. Jeżeli potrzebujemy pieczęć w karcie gwarancyjnej – musimy poprosić o nią e-mailowo: info@mall.pl Po kontakcie z BOK otrzymamy naklejkę z pieczątką i podpisem do samodzielnego umieszczenia w karcie. Lista autoryzowanych serwisów dla produktów zakupionych w Mall.pl znajduje się tutaj.
- w punkcie reklamacyjnym Mall – przygotowany produkt wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu należy dostarczyć osobiście lub wysłać kurierem na adres:
NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86
51-166 Wrocław
Uwaga: przygotowany formularz zamówienia kuriera, który odbierze paczkę i dostarczy ją do działu reklamacji, dostępny jest tutaj. Wystarczy wypełnić go naszymi danymi osobowymi i przekazać paczkę do nadania. Przesyłka dotrze do magazynu Mall nawet następnego dnia roboczego.
Informacje o przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji możesz uzyskać pod numerem infolinii 71 739 15 55. O sposobie załatwienia reklamacji sklep poinformuje nas e-mailem.