Jak zwrócić sprzęt do Multimedia?


Jak zwrócić sprzęt do Multimedia?
Jak zwrócić sprzęt do Multimedia?

Multimedia, to operator dostarczający usługi telewizji cyfrowej i analogowej. Daje klientom możliwość podłączenia lokalu do internetu szerokopasmowego, a także do telefonii stacjonarnej i komórkowej. Usługi dodatkowe świadczone przez operatora to: internet bezprzewodowy, wypożyczalnia filmów, VOD, kanały premium HBO, HBO GO, CANAL+ i wiele innych. W przypadku tego operatora podobnie, jak i u innych należy zwrócić sprzęt, który otrzymaliśmy wraz z podpisaniem umowy.

Kiedy zwrócić sprzęt do Multimedia?

Przede wszystkim, po rozwiązaniu lub zerwaniu umowy. Mogą wystąpić też inne przyczyny, które nie są opisanie w umowie, ale w takich przypadkach warto kontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta sieci Multimedia Polska pod numerem 244-244-244.

W jakim terminie należy zwrócić sprzęt do Multimedia Polska?

W umowie znajduje się zapis mówiący o trzech dniach od momentu jej rozwiązania lub wygaśnięcia, chyba że strony umówione są inaczej.

Gdzie oddać sprzęt do Multimedia?

Niestety Multimedia Polska nie daje możliwości odesłania sprzętu do żadnej z placówek. Wymagane jest osobiste dostarczenie urządzenia do wybranego oddziału. Lista oddziałów znajduje się w tym miejscu: lista placówek Multimedia Polska.

Należy pamiętać, by pracownik Multimedia podpisał nam pokwitowanie przekazania sprzętu, bowiem to nasza jedyna podkładka w sytuacjach problemowych. Na przykład jeśli sprzęt zaginie lub okaże się wadliwy.

Dlaczego tylko na miejscu?

Powodem jest konieczność otrzymania potwierdzenia zdanego sprzętu. Wspomniane potwierdzenie należy zachować i przechowywać przez kilka następnych miesięcy. Właściwe po to, aby w sytuacji kryzysowej, gdy zagubią się dokumenty, czy pojawią się nieścisłości mieć spokojną głowę i podkładkę, że faktycznie urządzenie zostało do nas odebrane. Zdarzają się bowiem różne wypadki losowe, które nie mamy wpływu i lepiej być na nie przygotowanym.