Rossmann podbił serca polek, co widać po statystykach użytkowania aplikacji tej drogerii. Koniec 2018 roku był wyjątkowy dla tej sieci. W Rossmannie można kupić przede wszystkim kosmetyki, chemię użytkową, produkty dla dzieci i wiele innych rzeczy. To sklep pozwalający na zrobienie szybkich zakupów w atrakcyjnych cenach. Co jednak w przypadku, gdy nie będziemy zadowoleni z jakiegoś produktu lub po prostu będziemy zmuszeni go reklamować? Procedury są proste, cały proces opisujemy poniżej.
Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży Rossmann.pl
Kupując produkty w sklepie online należącym do Rossmann mamy ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Odstąpienie wymaga drogi pisemnej. Wystarczy wypełnić dołączony do przesyłki formularz. Jeśli z jakiegoś powodu go nie otrzymaliśmy lub został on zgubiony, to zawsze możemy skorzystać z jego elektronicznej wersji, która dostępna jest na stronie Rossmann – formularz dostąpienia od umowy Rossmann.
Wypełniony formularz wraz z dobrze zapakowanymi produktami, które chcemy zwrócić, należy odesłać pod następujący adres:
Rossmann SDP sp. z o.o.
Dopisek: „odstąpienie od umowy”
ul. św. Teresy 111
91-222 Łódź
Uwaga: ponieważ wiele z produktów sprzedawanych w Rossmannie, to towary higieniczne, to można zwrócić jedynie te, które nie są używane i pozostały w oryginalnych opakowaniach. O tym, jak zabezpieczyć przesyłkę i jak zapakować różne produkty przeczytasz na naszym blogu.
Uwaga 2: Formularz zamówienia kuriera znajdziesz tutaj, który odbierze od Ciebie paczkę i dostarczy ją do magazynu Rossmanna. Wystarczy wypełnić wolne pola i wydrukować list przewozowy. Wszystko szybko i prosto, bez konieczności podpisywania żadnych umów z przewoźnikiem.
Jak złożyć reklamację w Rossmannie?
Jeśli jeden lub kilka zakupionych w sklepie produktów ma wady możemy zgłosić reklamację. Do złożenia reklamacji potrzebujemy dowodu zakupu, którym może być paragon, potwierdzenie płatności online, wyciąg z konta. Wadliwe produkty można dostarczyć do dowolnej drogerii Rossmann. Jeśli nie mamy takiej w pobliżu, możemy reklamację zgłosić drogą pocztową.
Uszkodzone lub wadliwe produkty należy dobrze zapakować, do pudełka należy włożyć też wspomniane potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać z tej strony – formularz reklamacyjny Rossmann. Tak przygotowaną przesyłkę należy odesłać na adres:
Serwis Reklamacyjny Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź
Uwaga: W celu zamówienia kuriera należy wypełnić tutaj, opłacić przesyłkę i wydrukować list przewozowy. Kurier odbierze paczkę w dogodnym dla Ciebie terminie.
Zwrot pieniędzy
W przypadku dostąpienia od umowy oraz reklamacji, jeśli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie, to sklep ma 14 dni na zwrot środków za kupione przez nas produkty.
W ramach dodatkowych pytań warto skontaktować się z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann: tel. 42-61-39-700, e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl.