Netia i zwrot sprzętu – sprawdź gdzie i w jakim czasie oddać urządzenia po zakończeniu lub wypowiedzeniu umowy.
Netia jest jednym z dostawców usług cyfrowych, który daje możliwość podłączenia internetu czy też cyfrowej telewizji. Jeśli byliśmy związani z operatorem umową, to po jej zakończeniu powinniśmy zwrócić do Netii sprzęt, który został nam przekazany podczas jego instalacji.
Netia zwrot sprzętu – tylko 14 dni na oddanie
Każde urządzenie należy wysłać bezpośrednio do Netii. Mamy na to tylko 14 dni. Jest to jeden z zapisów umowy. Jeśli się z niego nie wywiążemy, możemy zostać obciążeni dodatkowymi kosztami. Zgodnie z tą umową koszty dostarczenia sprzętu ponosi klient Netii.
Musimy pamiętać, że na nas leży obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia odsyłanego sprzętu. O tym, jak dobrze pakować różne towary przeczytasz na naszym blogu w zakładce „Sposoby pakowania”.
Dobrze zabezpieczoną paczkę musimy odesłać na adres:
Magazyn Centralny Grupy Netia,IPS
Inwestorów 13,
39-300 Mielec
Uwaga: Wypełniając poniższy formularz, możesz zamówić kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy ją do magazynu Grupy Netia. Cała procedura jest bardzo prosta i nie wymaga podpisywania żadnej umowy. Wysyłka kurierem pozwala też na śledzenie paczki.
Uwaga 2: W przesyłce powinny znaleźć się wszystkie elementy, które były w oryginalnym pudełku. Potrzebujemy więc odesłać kable, zasilacze, karty, przejściówki i pozostałe elementy.
Uwaga 3: Zwrot urządzenia do Netii nie wymaga od wielu czynności. Trzeba pamiętać, że gdy oddajemy urządzenia, to warto do paczki dołączyć odpowiedni protokół, co zwracamy i w jakim stanie. Dodatkowo musimy też podać nasze dane oraz numer abonenta, który posiadaliśmy. Pozwoli to na łatwiejsze zweryfikowanie tego, kto zwraca urządzenie.