Według badań CBOS (i nie tylko) ponad połowa polaków robi zakupy przez internet. Każdego roku liczba ta rośnie. Naturalne jest, że wzrasta również liczba przesyłek, w tym przesyłek zwrotnych. Nie raz z pewnością zdarzyło się nam zrezygnować z zakupionego przez internet przedmiotu. To nic dziwnego, przecież fizycznie nie widzieliśmy go wcześniej, a zdjęcia i opis nie zawsze oddają rzeczywisty stan towaru. Stąd poniższe artykuły poruszające bliżej tematykę zwrotów:
- Zwrot towaru, kiedy obowiązuje nas ustawa?
- Jak zwrócić towar?
- Przesyłka zwrotna – kto za nią płaci?
- Jak zapakować zwracany towar?
- Kiedy nie mogę zwrócić towaru?
- Ile mam czasu na zwrot towaru?
Polacy stają się świadomymi konsumentami, co raz lepiej znają swoje prawa. Przywołane artykuły mają na celu poszerzyć wiedzę na temat przesyłek zwrotnych. Dowiemy się między innymi, w jakim czasie możemy oddać produkt, czy zawsze mamy prawo zwrócić towar, ile nas to będzie kosztowało, jakie są obowiązki sprzedawcy.