Bez niej przesyłka nie ruszy się z miejsca. W naszym serwisie po opłaceniu zamówienia (DHL, UPS, Raben), etykietę do samodzielnego wydrukowania wysyłamy na podany adres e-mail.
Etykieta w formie pliku jest też dostępna w Panelu Klienta. Jeśli jej nie otrzymamy, przyczyną może być podanie nieprawidłowego adresu e-mail lub brak zaksięgowanej wpłaty.
Co takiego znajdziemy na etykiecie?
Umieszczone są tam wszystkie dane potrzebne kurierowi do prawidłowego doręczenia przesyłki do odbiorcy. Także te, które pozwolą na jej zwrot do nadawcy, w przypadku odmowy przyjęcia (adres nadawcy i odbiorcy). Znajduje się tam również informacja o zawartości, o tym, że wybrano opcje dodatkowe takie jak np. wymóg delikatnego potraktowania przesyłki.
Przekazanie etykiety
Po wydrukowaniu, etykietę przekazujemy kurierowi razem z zapakowaną przesyłką. Kurier przyjmuje przesyłkę i nie pobiera za to żadnej dodatkowej opłaty. Etykietę dla produktów DHL, UPS, Raben może ręcznie wypisać kurier, ale wtedy nie jest to już zamówienie złożone u nas, lecz oznacza bezpośrednie skorzystanie z usług firmy kurierskiej wg jej cennika.
W przypadku wybrania produktów firmy GLS, proces ten wygląda trochę inaczej. Na adres e-mail zostaje przesłany protokół nadania, który drukujemy. Gdy przyjedzie kurier będzie on miał ze sobą etykietę, musimy mu jedynie przekazać nasz protokół nadania.