Siódemka to firma kurierska, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Stara się sprostać ich wymaganiom. W swojej ofercie ma również narzędzia do śledzenia nadanych przesyłek.
Zanim jednak przejdziemy do omówienia sposobów monitoringu proponowanych przez Siódemkę, warto sprawdzić, jakie możliwości oferuje firma KurJerzy.pl. Dostarcza swoim klientom przede wszystkim dwie aplikacje mobilne, dzięki którym możliwe jest śledzenie nadanych przesyłek. Jedna skierowana jest do osób posiadających tablety i telefony z systemem Android, a druga do osób, które maja wyposażone w system iOS iPhony. Dzięki temu, dosłownie każdy z pomocą tych darmowych aplikacji będzie mógł śledzić przesyłkę. Użytkownik możemy pobrać taki program w sklepie Google Play oraz Apple Store. Aby sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się nasza paczka, należy zeskanować przy pomocy aparatu fotograficznego kod kreskowy przesyłki. Wszystkie dane pojawią się wtedy na ekranie.
Dla osób, które wolą monitorować paczki z pomocą komputera, KurJerzy.pl również ma rozwiązanie. Została przygotowana zakładka „status przesyłki”, w której można wpisać numer przesyłki. Dzięki temu, na ekranie komputera pojawią się szczegółowe dane na jej temat.
Tracking przez stronę internetową
Wielu klientów woli sprawdzać nadane przesyłki przy pomocy komputera. Wie o tym firma kurierska Siódemka, dlatego taką właśnie możliwość udostępnia. Wystarczy wejść na główną stronę serwisu, podać numer przesyłki, który składa się z 13 cyfr, a wszystkie dane pojawią się na ekranie.
Dla klientów Allegro
Również Siódemka ma coś specjalnego dla kupujących w serwisie aukcyjnym Allegro. Mając tam konto i chcąc sprawdzić, czy zakupiony produkt już do nas wędruje, będziemy mogli to uczynić bez większych problemów. Wystarczy, że na stronie Siódemki podamy numer aukcji i nazwę użytkownika Allegro, a będziemy mogli dowiedzieć się gdzie aktualnie jest nasz produkt. Jest to spore ułatwienie. Sprzedawca nie będzie musiał podawać wtedy kupującemu długiego numeru przesyłki, co często bywa uciążliwe.
Coś specjalnego zostało również przygotowane dla użytkowników aplikacji WebMobile7, która służy m.in. do wydruku listów przewozowych. Wystarczy zaimportować dane z aukcji Allegro do tego systemu, a będą tam pojawiały się wszystkie dane na temat przesyłki, którą nadaliśmy lub na którą oczekujemy.
Tracking w aplikacji na telefon
Siódemka ma specjalną aplikację WebMobile7, która skierowana jest do osób chcących sprawdzać status przesyłki na telefonie. Aplikacja jest w pełni dostosowana do potrzeb klienta i funkcjonalna. Wystarczy podać lub zeskanować numer przesyłki, a na ekranie telefonu pojawią się wszystkie dane, które jej dotyczą. Z dowolnego miejsca można będzie wtedy monitorować co się z nią dzieje.
Widget Trackingowy
Jest to specjalna oferta dająca możliwość zamieszczenia widgetu na stronach internetowych firm korzystających z usług Siódemki. Mechanizm pozwala na sprawdzenie statusu przesyłki wysłanej za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka, klientom danego przedsiębiorstwa. Umieszczając widget trackingowy na swojej stronie, można będzie zapewnić odbiorcom szybki dostęp do informacji dotyczących przesyłki.
Powiadomienia SMS i e-mail
Standardowo, jak większość firm kurierskich, także Siódemka w swojej ofercie posiada przekazywanie informacji o kolejnych etapach procesu doręczenia przesyłki za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail. Wysłane są one zarówno do nadawcy jak i odbiorcy. Opcja dostępna jest dla wszystkich.
Źródło: Siódemka.