Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Części samochodowe, a przesyłki kurierskie – co jest dozwolone, a czego kategorycznie nie wolno?

Rozwój rynku e-commerce dotyczy również branży motoryzacyjnej. Coraz częściej sprzedawcy np. części zamiennych do samochodów, akcesoriów, urządzeń elektronicznych czy płynów eksploatacyjnych przenoszą się do sieci. W celu dostarczenia zakupów do odbiorcy wykorzystywane są przesyłki kurierskie. Tu pojawiają się jednak wątpliwości. Czy części samochodowe można wysłać kurierem? Co jest dozwolone i jak pakować zamówione produkty? Handel … czytaj więcej


Grafika

Sejm zajmie się automatami paczkowymi – czy urządzenia znikną z przestrzeni publicznej?

Automaty paczkowe, które umożliwiają błyskawiczne nadanie i odbiór przesyłki mogą zniknąć z przestrzeni publicznej, a przynajmniej ich liczba może się radykalnie zmniejszyć. Urządzenia trafiły „pod lupę” parlamentarzystów, którzy mogą przeforsować zmiany w prawie, ograniczające możliwość montażu automatów paczkowych. Jakie zmiany szykują posłowie? Czy obecnie zamontowane urządzenia do paczek znikną z przestrzeni publicznej? Postaramy się wyjaśnić … czytaj więcej


Grafika

Jak sprzedawać na AliExpress? Platforma kusi polskie e-sklepy świetnymi warunkami

Czy to zmieni dominującą pozycję Allegro? Niewątpliwie AliExpress proponuje rozwiązania, które właścicieli i menedżerów e-sklepów mogą skusić. Potencjalny rynek sprzedaży znacząco wzrośnie, kwestia wysyłek jest uproszczona, a system prowizyjny prawdopodobnie branża uzna za interesujący. czytaj więcej


Grafika

Duże zmiany na Allegro. Czego nie będzie można teraz sprzedać?

Prowadzisz sklep internetowy, który posiada również konto na Allegro? Popularny marketplace – a kiedyś przecież zwykły serwis aukcyjny! – dziś to jeden z fundamentów strategii e-commerce. Nowe regulacje sprawiają, że np. e-sklepy muszą sprawdzić, czy nie dystrybuują produktów, których sprzedawać im nie wolno. czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.